сряда, 9 февруари 2011 г.

Торта ферма за Криси - Old MacDonald had a farm....

След кратка почивка се появявам пак на хоритознта ;-)))
Днешната ми торта е за първият рожден ден на Криси....знаете за първият рожден ден и мойте сантиментални чувства ;-)))).....
Тортата е на тема ферма ;-)))....много ми хареса....до сега не бях правила нещо подобно.....животинките ми с еполучиха от раз ;-))) и смея да твърдя, че патенцето е толкова миловидно...леко разногледо...., но толкова по детски.....невинно и сладко ;-))))
По този повод реших да изненадам поръчителите на тортата, защото тренирах и  направих едно момченце и реших да им го подаря и да го сложа на  тортата, като леко промених дизайна  ;-)))....надявайки се да са приятно изненадани;-)))
Момченцето ми се получи толкова сладко (колко съм скромна, ама до сега само едно личице ми се е получавло сладко....и това е вторто, което толкова си го харесвам, че за малко да си го оставя за нас ;-)))) )
Направих вечерта тортата в един вариант...., но цяла нощ бях с нагласата и притесненията, че тази торта не разказва никаква история ;-)))......станах рано зарана ;-))) и преправих интериора ;-))))....добавих кошница за пикник, бутилка мляко....една покривка под  момченцето, малко тревички, малко камъчета и мисля се получи много сладко ;-))).....и си има история ;-)))....поне на мен ми изглежда така ;-))))
Ето вижте ;-)))

Честит Рожден Ден Криси, бъди жив и здрав. Безгрижно детство, много усмивки, игри и веселие.Да радваш мног мама и тати и да ги накараш да се гордеят с теб ;-)))













Няма коментари:

Публикуване на коментар