понеделник, 28 февруари 2011 г.

Кошница с много цветя

До сега правих торти от името на жени към любимите им мъже, към любимите деца, майки, бащи,  но ето че Генади опроверга, че и мъжете не по-малко от жените обичат да изненадват свойте половинки ;-)
Получих имейл от Генади, в който той пишеше, че иска да изненада своята приятелка Мария с моя торта ;-)))
Олелле подскочих от радост, като прочетох всички подробности и идей на Генади ;-)))
Въпреки, че точно тогава ми се бяха струпали няколко торти веднага приех.....как ми кажете ще откажа на този толкова ентусиазиран мъж....коя съм аз да секвам неговото желание да покаже любовта си ;-))))
Идеята на Генади беше кошница с различни цветя, като в средата да има голямо цвете, в което ще сложи бижу, което иска да и подари ;-)))
А аз му казах: " Генади, ще те хваля на всички и пред всички, пу-пу-пу" ;-))))
Седмици след това тортата беше готова и отпьтува към София....до колкото знам Мария се е изненадала много, а аз се радвам, че се запознах с много готини хора ;-)))

Честит Рожден Ден, Мария! Бъди жива и здарва, винаги така усмихната и обичана!

П.С. Току що след като прочетох пубкилацията разбрах, защо си толкова усмихната ;-))))




1 коментар: