понеделник, 21 февруари 2011 г.

Кошница със залтни рози за златен юбилей

    Днешната ми торта е за ЗЛАТНИЯТ ЮБИЛЕЙ на Димитрана.
    На първо място искам да ви кажа, че Дими е жена, която като видите веднага и давате не повече от 40 ;-))). Много усмихната, много сръчна и много харизматична.
    Тя е специалист по обществено хранене, знае страхотни рецепти и ги осъществява в небивала красота за очите и наслада за небцето.
    Тортата която тя си избра е кошница със златни рози. Аз пък реших розите да са 5, всяка да символизира по 10 години от живота и.
    Честно казано се притеснявам да направя торта за такъв специалист и ценител, но тя ми се довери за което безкрайно и благодаря!
   Ще има и още една торта за нея, но ще я покажа след 25, когато ще бъде готова, и когато ще е големият празник за ЗЛАТИНИЯ ЮБИЛЕЙ.

    Честит Рожден Ден Дими, желая ти да бъдеш жива и здарва. Винаги така усмихната и харизматична. Всяка от розите в кошницата символизира по 10 години от живота ти.....желая ти да добавиш още поне 5 и винаги да си заобиколена от любимите си хора.
    Весел празник!






2 коментара:

  1. Благодаря за хубавите отзиви. Тортата е невероятно стилна и вкусна. Много съм очарована от изпълнението на поръчката и от точността и коректността ти. Благодаря ти много за пожеланието. Ирена, ти направи мен много щастлива, а празника ми по-красив.

    Благодаря ти,
    Димитрана

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря, Дими!
    Аз също съм очарована от твойте умения и качества!

    ОтговорИзтриване