четвъртък, 27 януари 2011 г.

Торта Ford Focus GR

Знаете за страста на мъжете към колите ;-))))
Форд Фокус е колата която иска да си купи Иво ;-))))
Жена му Милена се свърза с мен, защото искаше д аму подари кола ;-))) , но не каква и да е кола, а сладкаааа ;-))))
Знам сега какво ще кажете....Каква жена, мечта....;-)))
Обещах на Милена, че тортата, ще е кола, но не е ясно дали ще пирилича на Форд, а още повече на Фокус ;-))))
Въртях, суках......кола излезе....., още по-хубавото, е че Иво е познал, че е Форд Фокус ;-))) и е бил много изненадан, а техният син не е давал да я режат ;-))) и опитали тортата, чак след като заспало детето ;-))))

Честит Рожден Ден Иво, бъди жив и здрав, винаги така обичан и обгъшан с внимание от любимите си хора!




4 коментара:

  1. Абе жена ти направо ме разби :) Кога направи толкова много торти и коя от коя по хубава. Моля те сподели това професия ли ти е или хоби?

    ОтговорИзтриване
  2. ;-)))) Хрисиииии те половината копирани бре ;-)))от Бубето за това са толкова хубави ;-)....
    Хоби е, хоби е всичко съм научила четейки тортената тема във форума на Бг Мамма ;-))) и с пробване ;-))) ама то има много какво да се учи то необятно това ;-)))) чудо тортоправенето ;-)))
    Ти не бъди скромна, че като гледам как рисуваш и какви торти правиш ;-)))....ще ме консултираш да занеш ;-)))

    ОтговорИзтриване
  3. Нямаш никакви проблеми относно "консултацийте ":) Аз също се уча от БГ Мама ,но защо не си пускаш хубавите тортички и там( ако не е тайна де )?

    ОтговорИзтриване