петък, 18 февруари 2011 г.

Торта с хризантеми

Днешната ми торта е за моята първа братовчедка Ваня ;-))))
От дълго време гледам рисуваните торти и  ми се искаше да направя някоя за специален повод ;-))). Никога не съм можела да рисувам...., но сега смело се опитвам и то направо върху тортите ;-)))......много ми харесва ;-))) и ми доставя огромно удоволствие ;-)
Ето че и повода дойде ;-)))
Много исках да нарисувам рози...., но в последствие реших да са хризантеми.
Знаете колко са красиви нацъфтели и образували огромни цветни храсти ;-)))
В началото мислех  да направя и някоя хризантема...., но след това в процеса на правене на  тортата си промених решението. Мисля, че така стана много сладурска и кокетна ;-)
Идеята за борда около рисуваните хризантеми взех от Хриси, жената която първа добави блога ми, към списъка на блогове, които следи за което и благодаря.

Честит Рожден Ден како, бъди жива и здарва, много щаслива и обичана!





2 коментара:

  1. Е страхотна е, хризантемите и борда и всичко... Аз мисля че не бих се справила толкова добре. Прелест :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хриси, много ти благодаря ;-)))
    Но да ти кажа....твоят повече ми харесва, както и тортата с рисувяния и надиплен борд....направо ми е.....голям фаворит ;-)))

    ОтговорИзтриване