понеделник, 28 февруари 2011 г.

Торта с Плодчетата

Тортата която правих преди няколко дни е за Люби.
Мама Ваня се свърза с мен, за да направя торта за 5 рожден ден за една от трите и дъщери ;-)))
Три дъщери да....прекрасни са ;-))) Само да ви кажа, че толкова са ме заредили тези деца, че не можете да си представите......
Отивам да занеса тортата, а навън вали сняг.....ама сняг....на големи и едри парцали и толкова валииииииииии ;-))))..., че е като в бяла приказка.....на вратата на входа ме посреща най-голямото от момичетата Цвети с тати, за да ми помогнат защото носех и друга изненада от тяхната четвърта сестра ;-)) , която е голяма и живее в Германия ;-)))
Та Цвети ме почва още отвън...къде е тортата, мога ли да я видя....аууу, че е хубава.....ама аз разглеждам блога ти с тортите...., много са хубави....и е толкова сладка.....толкова непринудена....неподправена.....и искрена в думите си, че ми идва да я нагушкам ;-)))....не защото говори хубави неща за тортите ми....., а защото е толкова по детски чиста!
    Влизаме в апартамента и ме посреша мама Ваня, която държи Йоаннка......оле какви очи има това дете...., олее колко е красиво и мило....олее страхотно е....гледа ме и леко се усмихва....и ето от стаята изкача Люби рожденичката и подскача ;-))).....а тя току що изкъпана и подготвена за утрешният голям ден - 5 рожден ден и почва да подскача около тортата и около сладките, който нося....и е толкова нахиленааа....и е толкова щаслива .....и така подскача ;-)))
След като си тръгнах и затвориха вратата.....мога да ви кажа, че все още децата и усмивките и шасливите очички ми бях апред очите  ....така ме заредиха....така ме разтопиха.....и ми показаха, за какво всъщност правя всичко това.
След това още дни  наред бях заразена от детските усмивки и очи, от това колко е весело вкъщи, когато има много и шасливи деца.
Пожелавам го от сърце на всички!

Честит Рожден Ден , Люби! Желая ти да си жива и здрава, винаги по детски щаслива, безгрижно детство и много, много смях и игри!













1 коментар:

  1. Всичко е любов!Ето това е!Благодаря за всичко и на близки и приятели!Нека всяка дарба прославя Бога,от който е всичкото Добро в Живота ни!Да ни е Сладко винаги!;)

    ОтговорИзтриване