понеделник, 28 февруари 2011 г.

Златна торта за златен юбилей

Обещах ви още в публикацията с кошницата със златните рози, че ще има златна торта и то голямаааа ;-)))
Тази торта е за празникът, с който Димитрана отпразнува със свойте приятели , близки и роднини своят 50 годишен юбилей.
Притеснена бях дали ще се справя, но честно да си призная...крайният резултат ми хареса...само цифрите все още не бяха изсъхнали и като ги сложих стояха леко разкривени, но ще изсъхнат до празника....., за да застанат както подобава ;-))) за такъв голям празник.
А колко беше тежка тази тортааа....с големи усилия се опитах да я пренеса ;-)) и успях, но за втори опит не си и помислих ;-)))
Решихме ние с мъжа ми да доставим тортата, защото беше доста тежка.
Тръгваме ние, мъжа ми  ще носи торатта, аз ще отварям вратите и ще отключа колата до тук добре, като идея...., а навън вали сняг.....и то много сняг....
Стигаме благополучно до колата и аз вадя ключа, с едната ръка държа чадъра над тортата, с другата бъркам с ключа в ключалката и хоп той се чупи на две....;-)))
Спогледахме се и мъжа ми ми казва " Спокойно другият ключ е в джоба ми". Бьркам аз, да ама не....ключ няма ;-)))
И той се сеща " Олелеле аз си изхвърлих едни хартии от джоба...сигурно и ключа съм изхвърлил ;-))) "  И сега с тази голяма торта накъде....???
Поглеждаме и виждаме все оше работещият до нас магазин " Икебана Арт" и се отправяме с бодра стъпка към него. Влязохме, поздравихме и помолихме за подслон ;-)))
Дамата беше много любезна и си изкарах едни много приятни 50 минути при нея, докато мъжа ми обикаляше с такси града, за да стигне до кошчето, в което си е изхвърлил боклуците и останови, че го няма ;-)))
В край на сметка Димитрана дойде и си взе тортата ;-))),

Весел празник Димитрана!
Балгодаря, че ми се довери!





2 коментара:

  1. Спираща дъха е тази торта!Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  2. ;-))) Ивейнннн благодаря ти ;-)))
    Много хубава беше на живо ;-)))....някак си....много тържествена, макар и малко клишиана като визия.
    Ама докато се науча....да снимам, хем и хубав апарат си взехме ;-)))...., но старая се ;-)))

    ОтговорИзтриване