сряда, 16 февруари 2011 г.

Scrabook албум за Миро

Да зарадваме любимият мъж.....това понякога сео казва доста трудна задача. Дълго обмисляме подаръка, изненадата и празника ;-)))
Както се досещате сигурно.... ще пиша за любимата изненадала свот съпруг ;-))).
Ами такива сме ние жените...обичаме да караме мъжете ни да се чувстват специални, обичани, обгиржвани и единствени.
Биляна ми поръча торта за своя обичн Миро. Те са и хората, който за първи път ми се довериха, като поръчаха торта от мен за рожденият ден на бащата на Миро.
Много се зарадвах, че пак ще подготвяме заедно изненада ;-))).....и тогава се почна голямото мислене на тортата.....вярвате ли ми, че прекарах часове, да не кажа дни в обмислянето на тази торта....., защото тортата за мъж....е може би малко по-трудно предизвикателство....
Минах през няколко идей....когато внезапно подаднах на една scrabook картичка....и внезапно ме осени идеята, да направя scrabook рамка, която после трянсферирах в scrabook албум ;-)))
Много харесвам това изкуство....толкова е колоритно, толкова е лично, толкова е.....креативно......има толкова ъзможности за изява.....незнам.....страшно ми е много сладурко.
Занимавах се с дигитален scrabooking, но много за малко....може би в бъдеще време, ще се завърна към това толкова красиво изкуство ;-)))
Идята беше албума да изразява...двете любими жени в живота на Миро - съпругата му Биляна и дъщеричката му Ивайла....откриите коя част на коя е ;-)






Няма коментари:

Публикуване на коментар