понеделник, 2 май 2011 г.

Торта с гербери

Винаги ми е било много странно и много хубаво, когато хората в едно семейство са родени на една дата ;-)))
А в семейстовото на съпруга ми бол от такива съвпадения ;-)))
Двете му баби и брат му са родени на един ден, свекър и свекърва ми са родени на един ден ;-)) , съпруга ми и първата му братовчедка са родени в един ден ;-))......някой ше каже...тия имат нещо Габровско ;-)))....няма нищо Габровско .....а просто съдба ;-)))
Тортата, която щ еви покажа е торта за 86 годишнината на едната от бабите на съпруга ми.
Поради стечение на обстоятелствата не успяхме да съберем всички рожденници заедно, за това само едната баба има торта ;-)))))))))))))))
Чуден се какво е подходящо за нея ;-))) и реших да е нещо семпло и изчистено ;-)))
За първи път направих и гербери....
Баба Катинка е една изключително скромна и добра жена....толквоа съобразителна и внимателна, че чак ми става неудобно, как един човек може да бъде толкова добър и съобразителен с останалите....
Жената много се изненада ;-)))и всички се радвахме на рждения ден и тайничко може би си пожелахме да доживеем да духмем 86 свещички ;-))), защо не и повече....пожелавам го на всики....

Честит Рожден Ден, бабо Катинке! Бъди жива и здрава още поне 15 години ;-)), а след това колкото може ;-))))!



Няма коментари:

Публикуване на коментар