понеделник, 2 май 2011 г.

За любовта между снаха и свекърва

Тази торта е един много специален жест и подарък ;-)))
За нея ме потърси Боряна ;-))) много усмихната, много мила дама с особенно приятен глас ;-)))
Тя искаше да зиненада своята бъдеща снаха за 20-я и рожден ден ;-)
Да си призная първоначално отказах, защото имах няколко ангажимента този ден, но в последствие разбрах повода и ....се съгласих ;-))) Тортата е по модел на Буболинката.
Много ми хареса идеята и жеста на Боряна.
Тя искаше много да изненада Меги, че дори се съгласи с условието ми тортата да бъде по-малка.
Много е важно това приятелство между снаха и свекърва....и мисля, че когато човек е открит и е готов да обича, то нещата се получават ;-)
Аз лично не разнирам тези вражди, може би защото за момента имам супер свекърва ;-))), ха дано и не ги разбера!

Честит Рожден Ден, Меги! Бъди жива и здарва. Много щастиеи хубави моменти!





1 коментар:

  1. Поредната ти много , много красива тортичка :-) Аз не съм те навестявала отдавна , за което се извинявам :-) Днес обаче наминавам за да ти кажа да посетиш моя блог и да получиш една страхотна награда , която те чака там :)

    ОтговорИзтриване