понеделник, 2 май 2011 г.

Принцесите на рожденият ден на принцесата

Дойде пролетта, цъфналите дървета, уханните цветя и слънчевите лъчи с тях и третия рождент ден на нашата дъщеричка Божана. Времето минава неусетно......
Това е денят, в който винаги се сещам за д-р Митев и Валето и им благодаря, че съм ги срещнала и, че те изродиха моето дете живо и здраво!
Много мислих каква да е тортата за третият и рожден ден.....исках да е много хубава....да бъде голяма....да носи емоция и много усмивки ;-))))
В момента сме на вълна принцеси, принове....вълната на тригодишните госпожици, който обожават големие обувки на мама, дългият и гердан и широките и гривни и пръстени.
Исках да направя, някоя принцеса от любимите и филмчета на Дисни...., но когато мислих коя е най-любимата установих, че в различни перйоди, е харесвала еднакво всички.
Тогава реших, ще ги поканя всички ;-)))) на бал в голям дворец ;-)))
И както съм ви споделяла, лицата не ми се получават никак добре.....направих над 50 опита и все еднакво неуспешни ;-)), добре, че Илиянка ми даде една форма за лице, която е мъжка....от нея се опитах да извадя лице, което не не много успешно, но пак е по-добро от всички други, който направих ;-))
Бях замислила двуетажна торта с кула отгоре, но когато ги насложих....тортата ми се видя много голяма.....и от торта няма да може да се вижда рожденничката ;-))))....., а все пак тя е по-
важна;-))))
Доста труд хвърлих по тортата....и малко съжалявам, че не снимах и отзад, защото на кулите бях напраивла врати..... бяха обрасли с високи храсти.....доста сладурско излгеждаше.....само принцесите ми са леко грозни......, но мисля, че всички гледаха хубавата рожденничка ;-))) и никой не забеляза, крокодилите по тортата ;-)))))))))))))

 
Нарисувах и сладки с вълшебни пръчици, коронки и една сладка принцеска ;-))), направих и други сладки, като роклите на принцесите от тортата ;-)))
За момиченцата уших ластичета за коса, за момченцата купих едни много сладки рамки, който обаче нямах време да снимам. Опаковахме ги и ги и сложихме вътре нарисуваната ръчкичка на Божанка и благодарности, че са ни уважили за рожденият ден....така всички щяха да има т подаръци ;-))) и да са щасливи и усмихнати.

Благодариме на всички от сърце за хубавите подаръци ;-)


Честит Рожден Ден, Божанка! Бъди ни жива и здрава, винаги така остроумна и усмихната, винаги така разбрана, така любознателна! Целувки!






































































Няма коментари:

Публикуване на коментар