понеделник, 2 май 2011 г.

Тортата на полицая ;-)

Днешната ми торта е отново за мъж ;-))) поръчан от любимите му хора - дъщерята, синът и съпругата.
Христо прави 50 години и семейството му искаше да го изненада с моя торта ;-)))
Веднага почнах да разпитвам за нещата, който той харесва ;-)))
Оказа се, че Христо е бивш полицай ;-))) ....е кажете какво по-подходящо от любимата професия ;-))))
С дъщеря му Деси уточнихме подробностите, каква да е фигурката и, че е задължително трябва да спретна една патрулка за разкош ;-)))
Добре до тук добре....обаче една патрулка и едно ченге.....само за къде са ;-)))).....и тука....зацихлих....гледах идей ....но не....нищо не ми пасваше....
Почнах тортата с опасението, че ще бъде изключително скучна.....наближава момента да нареждам фигурките и бамммммммм.......сещам се я да нарисувам с  къщи и блокове,.....след това ама защо не направя символично деня и нощта....и така нещата се напаснаха от самосебе си ;-))) И аз гордо си я рисувам тази торта, и и се радвам....не, че съм голямата художничка....дори бих казала хич ме няма....., но пък си рисувам с идеята, че ще ми се получи добре...и то смее ли да не се получи ;-)))...., когато майка ми вижда тортата и ми казва...." Еха това дете ще се изкефи на полицейската кола ;-)))...., ама защо на полицая му сложи мустак ;-)))".....?!!!!!????!???!?!??!??????....
Аз веднага " Мамо, това е торта за 50 годишнината на еидн господин"....нейната реплика беше, а той зане ли, че ше му рисуваш по тортата.....
ЕЕЕЕЕ сега аз такъв труд и хвърлих ;-))))викам не никой нищо не знае изненада е ;-)))
Тука вече почнах сериозно да се притеснвам....дали не стана детска, дали пак трябваше да рисувам.....както и да е....вече връшане на зад няма......и докато си рисувах ми дойде и лозунга на тортата:
"И през деня, и през нощта Христо полицая пазни ни града"
;-)))))))))))))
След това чух, от Деси, че тортата много се е харесала на баща и, който бил изумен от това колко достоверна била униформата ;-))))  и всички гости позирали с нея ;-))))

Честит Рожден Ден, Христо! Желая ти да си жив и здрав, да отгледаш внуци и правуци!












Няма коментари:

Публикуване на коментар