вторник, 18 януари 2011 г.

Котето Мари и модмоазел Криси

Многооо обичам детските торти, не че другите не ги обичам, но детските ми носят много хубави емоции и специални моменти ;-))), като знам, че ще зарадвам някое детенце и очичките му ще греят и ще се радва и подскача около нея ;-))) я правя с такъв голям кеф и ентусазъм ;-)))
Мама Яна се свърза с мен, за да нарпавя торта за Криси, която ставаше на 2 ;-))) Тя искаше да е торта с котенце, дори много котенца, но решихме, че рожденничката е най-специалната и котенцето да бъде едно, което да е и за нея ;-))))
Аз се опитах да направя котенцето Мари от Аристокотките ;-))). Едно толкова хубаво филмче, което моята дъщеричка гледа с голям кеф ;-))). Лицето на Мари не ми се получи съвсем, но пък моето дете веднага позане кое е котенцето ;-)))
Когато дойдоха за  тортата малката Криси беше с мама и тати ;-))). През цялото време в колата е казвала мяу мяу мяу ;-))) и не са успяли да я удържат ;-))))

Честит Рожден Ден, Криси! Бъди жива и здрава, расти усмихната и палава, за да радваш мама и тати!






2 коментара:

  1. Много е хубава тортичката :)И на нас са ни любими Аристокотките. Мен нещо все ме е страх да се пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хриси, смело се пробваи. И моето не е точно, като МАри, но следващото ще бъде ;-))). Аз все така се успокоявам ;-))
    Гледах твойте торти....страхотнооооооооооооо рисуваш.....ще искам малко хелп по въпроса ;-)))

    ОтговорИзтриване