четвъртък, 27 януари 2011 г.

Малкият Mc Queen за именният ден на Божана

Дойде и Богоявление - именният  ден на нашето слънчице Божанка.
От едно известно време е запалена по филмчето The Cars ;-) и като всички негови фенове много и харесва Mc Queen и компания ;-))).
Няколко дни преид именният ден аз правех торта, а тя идва при мен и ми заявява...." Мамо хайде стига с тези торти направи една и за мен ;-))) " ;-))) И разбира се, аз обещах, че ще и направя каквато торта иска ;-)))) ;-))) ;-)))) Как мога да откажа ;-))).
Преди именният ден я питах няколко пъти каква торта иска....ту искаше Мики Маус, ту Mc Queen, Но в край на сметка категориочно реши, че ще бъде Mc Queen ;-)))
И така запретнах ръкави и реших, че няма да е стандартния Mc Queen, а ще и направя един малък сладък Mc Queen - чо ;-))))). Най-напред направих Mc Queen, който за мое учудване се получи много бързо и без никакви затруднения ;-))). След това дойде ред на всичко останало ;-))). И така след няколко часа малкият Mc Queen беше готов, а Божаничка много му се радва за моя още по-голяма радост ;-)))
Искаще и дори свещи да и сложиме на тортата, но успяяхме да я разобедим ;-))))
Честит Имен Ден Божаничка, да си ни жива и здарва и винаги да ни радваш ;-))))
Ето го и малкият Mc Queen ;-)))










Няма коментари:

Публикуване на коментар