неделя, 14 ноември 2010 г.

Ben Ten

Днешната ми торта е за Теди....той вече е на 5....
Баба му ми се обади, за да ми поръча торта и ми каза да бъде Mc Queen.
Аз знам, че момченцата на 5 вече.....харесват съвсем други неща....имайки предвид децата на приятелки ;-) и реших да нарпавя Бен Тен, който той всъщност обожава....
Тук обаче.....имах проблем.....фигура на човек от днес за утре е...обречена, но нямаше как, поех риска, защото знам, че детето ще бъде много щастливо....наистина може би не се прави така, защото иначе фигурката изглежда гладка и все едно недокосвана с ръка, но по-важното в случая са детското щастие и очичките пълни с радост...така, че на вашето внимание е Бен Тен......Обещавам следващият да бъде перфектен ;-)
Идеята за тортата взаймствах от Кали...една дама, чийто торти много харесвам освен тези на Бубето ;-)







Няма коментари:

Публикуване на коментар